Circa a nostra ultima 132a Fiera di Canton

U focu bruscu di COVID-19 quist'annu hà avutu un impattu annantu à u cummerciu mundiale.Fiera di Canton cunforme cù i cambiamenti di i tempi è traslada l'esibizioni offline à a "nuvola" (esibizioni in linea).Cù l'aiutu di a piattaforma di a Fiera di Canton, a nostra squadra di trasmissione in diretta cuntinueghja à praticà è rivisione, per assicurà chì l'audienza chì vene à l'esibizione pò vede una introduzione cumpleta à a cumpagnia è diversi tipi di prudutti, in modu chì ponu sente u sperienza d'esse in u locu.

nutizie-2 (1)

Vulete truvà novi opportunità di cummerciale?
In u 2022, realiceremu duie trasmissioni in diretta in linea di a Fiera di Cantone, a Fiera di Primavera (aprile 2022) è a Fiera di Autunno (ottobre 2022), nantu à a piattaforma online di a Fiera di Canton.

Durante a Fiera di Primavera, avemu tenutu una trasmissione in diretta in linea di 10 ghjorni, è lanciatu di novu l'ultime ricerche è u sviluppu di a nostra cumpagnia di solette di materiale ecologicu, è serie classica: solette sportive, solette confortevoli, solette mediche, solette ortopediche, accessori per la cura dei piedi, serie di bellezza di pedi;
(Se site interessatu, scansate u codice QR quì sottu per vede a nostra riproduzione di trasmissione in diretta, è vede l'introduzione di u novu pruduttu in modu più intuitivu.)

nutizie-2 (2)
nutizie-2 (3)

Duranti a Fiera di l'Autunnu, hè stata ancu una trasmissione in diretta in linea di 10 ghjorni, è a nova serie di suletta calda di u vaghjimu è l'invernu sò state lanciate è a serie di cunfortu di casa, è ancu di serie classiche: solette sportive, solette di cunfortu, solette mediche, solette ortopediche. , cura di pedi Accessori, prudutti di pedicure;
(Se site interessatu, scansate u codice QR quì sottu per vede a nostra riproduzione di trasmissione in diretta, è vede l'introduzione di u novu pruduttu in modu più intuitivu.)

Chì serà mostratu durante a trasmissione in diretta?
1. Introduce a forza di produzzione di a cumpagnia è dimustrà tuttu u nostru prucessu è e capacità di sviluppu è di pruduzzione;

2. A nostra ancora introduce i punti salienti di u produttu: Disegnu di diversi prudutti / cumpusizioni di materiale è introduzione di funzioni / assicurazione di qualità di produttu;

3. L'assistenza sanitaria Suscong hà cuncintratu in u campu di i pedichi per più di 16 anni.Facemu assai cose fantastiche cù assai marche in u mondu.Speremu chì vi unite à noi !!

nutizie-2 (4)
nutizie-2 (5)
nutizie-2 (6)

Sè vo circate di novi prudutti per unisce à u vostru mercatu, cliccate nantu à u ligame per fighjà a riproduzione in diretta per sapè di più è vede più spiegazioni di u produttu.

nutizie-2 (7)
nutizie

Tempu di posta: 05-Jan-2023