Squadra di R&D

Soddisfaremu i bisogni di persunalizazione di u produttu di i clienti cù u nostru disignu prufessiunale è e capacità OEM, è pruponemu e migliori suluzioni di produttu per voi.

nutizie
nutizie

Squadra R & D hè u dipartimentu core di a cumpagnia, spalla u compitu di a ricerca è u sviluppu di novi prudutti, innuvazione materiale, sviluppu prudutti persunalizati, è migliurà e funzioni di u produttu.U Squadra di R&D pò sviluppà novi prudutti chì rispondenu à a dumanda di u mercatu è suddisfà i clienti in modu rapidu, ecunomicu è efficace, migliurà a qualità di i prudutti esistenti attraversu a vendita, è migliurà a qualità di i prudutti esistenti à pocu costu, mentre migliurà l'efficienza di u sviluppu di u produttu. .

Avemu avà furnisce una qualità eccellente, alta efficienza è servizii perfetti per i clienti di u Giappone, Corea di u Sud, America, paesi europei è altri paesi.Avemu statu ricunnisciutu per i nostri prudutti d'alta qualità, aspettemu di espansione a nostra attività in u mercatu mundiale.

nutizie-1 (3)

Benvenuti à presentà i vostri bisogni di produttu, pruposte di cuncepimentu, pianu OEM / ODM, u nostru squadra di R&D vi furnisce una suluzione di produttu su misura, un pacchettu di produttu prefettu ...

nutizie

Ogni designer in a squadra di R & D hà più di 10 anni di sperienza in a ricerca è u sviluppu di i prudutti insole, cumminati cù i bisogni di i clienti, cumunicà cù i clienti in una manera puntuale è seria, è furnisce e migliori soluzioni di produttu.

nutizie-1 (5)

U nostru squadra di vendita travaglia strettamente cun voi per capisce i vostri prudutti, affari è visione.Rivisemu i fatturi interni è esterni, da l'infurmazioni di u produttu à i fatturi ambientali implicati in a produzzione, l'imballu è i requisiti di prova.Formemu opinioni ben cunsiderate cum'è una basa per ricumandà, migliurà è rinfurzà i vostri prudutti, prima di sceglie u formatu ghjustu è a basa di fabricazione.

nutizie-1 (6)

Una volta chì a nostra squadra di vendita hà riunitu tutte l'infurmazioni, trasmettemu u prugettu à a nostra squadra di sourcing chì esaminerà attentamente i bisogni è l'ugettivi di u prugettu per truvà u locu ghjustu per fabricà e merchenzie.Fighjeranu i prublemi di prezzu, qualità è tempi di consegna prima di piglià una decisione.

L'imprese internaziunali necessitanu ancu un altu standard di cunfurmità suciale, etica è ambientale chì deve esse trasmessa à i so clienti.Semu orgogliosi di aduprà solu fabbriche chì ponu passà auditi di conformità suciale, etiche è ambientali, realizati da cumpagnie di teste internaziunali ricunnisciute.


Tempu di posta: 05-Jan-2023